
Omgaan met prestatiedruk
Omgaan met prestatiedruk is een noodzakelijke vaardigheid voor een leidinggevende die dagelijks belangrijke beslissingen moet nemen. Bij NextGenLeaders begrijp ik dat prestatiedruk zowel een drijfveer als een obstakel kan zijn. Wanneer de balans zoekraakt, kunnen stress, verminderde productiviteit en zelfs uitval het gevolg zijn. Daarom is het belangrijk om op een duurzame manier te leren omgaan met prestatiedruk en die om te buigen naar een positieve kracht die groei stimuleert.
✔ Volgens de DNA-aanpak

✔ Maatwerk
✔ Expert in veranderingsmanagment
Training om te leren omgaan met prestatiedruk
Tijdens een gericht coachingtraject leer je stap voor stap omgaan met prestatiedruk. Mijn coaching voor leidinggevenden biedt niet alleen inzicht in persoonlijke stressfactoren, maar ook praktische tools om hier constructief mee om te gaan. In uitdagende situaties, zoals bij grote projecten, belangrijke deadlines of teamconflicten, kan een training omgaan met prestatiedruk bijzonder waardevol zijn. Daarnaast biedt mijn training ondernemerschap handvatten om met zelfvertrouwen knopen door te hakken en doelgericht te handelen. Onderwerpen zoals stressmanagement, effectieve communicatie en zelfreflectie komen tijdens de training aan bod, zodat je als leidinggevende sterker en veerkrachtiger in je rol staat.
Plan snel een kennismakingsgesprek
Wil jij leren hoe je op een gezonde wijze kan omgaan met prestatiedruk? Neem dan vandaag nog contact met mij op voor een kennismakingsgesprek. Als managementconsultant weet ik alles over hoe je het hoofd koel houdt in stresserende situaties. Ontdek hoe andere tevreden klanten succesvol leerden omgaan met prestatiedruk en hun leiderschap versterkten. Samen werken we aan een traject dat perfect aansluit bij jouw behoeften en doelen.

Klantbeoordelingen
Dans le cadre de la mise en place d'un contact center téléphonique à la Ville de Bruxelles, j'ai travaillé en étroite collaboration avec Tom. En tant que project manager, Tom s'est toujours montré constructif, orienté résultats, efficace et disponible.
Il a coaché les équipes sur le terrain en leur proposant une méthodoligie centrée sur le citoyen tout en prenant en compte leurs besoins en tant que collaborateurs.
Sachant que le monitoring des activités était très important pour nous, il s'est montré disponible et efficace pour nous autonomiser.
La personalité dynamique, professionelle et communicative de Tom nous a permis d'entretenir d'excellentes relations de travail tout au long de sa mission pour la Ville.
PASCALE GEMINE
Directrice relations citoyennes
Ville de Bruxelles
Tom is voor mij een mentor van onschatbare waarde. Hij heeft een scherp oog voor klantbehoeften, zowel voor de opdrachtgever als eindklant.
HIj heeft een diepgaande technische kennis van contactcenters, daarenboven is Tom ook nog eens een ware operationele guru. Zijn toewijding aan klantgerichtheid en vermogen om technische concepten te vertalen naar praktische toepassingen maken van hem een onschatbare bron van begeleiding voor iedereen die streeft naar excellentie in het contact center van vandaag en morgen.
WINDE BOONEN
Lead Operations Manager
CXL
I have had the absolute pleasure of working directly with Tom and I have learned a great deal from him during that period.
Tom is a remarkable leader who challenges the people around him to think about new ways in which we can work and get results.
He is also a compassionate person who puts his heart and soul into providing guidance and support to the people around him, helping them grow as professionals and individuals.
Furthermore, Tom is someone who is always working towards the big picture and through his determination and motivation is able to achieve this.
For all these reasons and more, I highly recommend Tom.
KATHLEEN AERTS
Senior IT Services DElivery Manager
Luminus